Partner Tools

Voor het partnerprogramma zetten we slimme technologie, CRM, Emailmarketing, social media en marketing support in en dragen zorg voor de uitvoering.

Volgende onderdeel van het Partner Programma Model »

Gedistribueerde emailmarketing

Met Tripolis Retail Edition software richten wij centraal templates en campagnes in en organiseren we het adressenbeheer centraal en decentraal. Je partners mailen met een in hun eigen huisstijl ontworpen template, vanuit hun eigen domein naar hun eigen contacten. Met een management console kunnen de partners eenvoudig de software beheren, rechten toewijzen en rapportages inzien. Ook behouden we het overzicht van alle emailmarketingstatistieken van de totale keten. Zonder dat je als vendor eigenaar bent van deze adressenbestanden. Een compleet transparante tool dus. Verder heeft de partner de vrijheid om zelf content toe te voegen aan zijn uitingen en zijn eigen statistieken in te zien. Het systeem is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn, zodat ook onervaren gebruikers er snel en effectief mee kunnen werken en zijn er legio mogelijkheden om eigen branding en eigen content aan het systeem toe te voegen om het emailmarketing systeem geheel naar wens te personaliseren.  

 

Partner portal

Samen met onze partner Agilis hebben we een partner portal ontwikkeld waarin we het gehele proces van partnermanagement mee in kunnen vullen:

  • het verwerken en distribueren van orders
  • uitbetalen van partnervergoedingen
  • lead distributie en rapportages
  • partner incentives op accountmanagers-niveau
  • persoonlijke omgevingen voor 1:1 communicatie met de partners
  • media center voor distributie van campagne-materialen 
  • koppelingen aan e-mailmarketing en social media voor partner communicatie
  • dashboard voor partners en management waarin alle key parameters worden weergegeven.